فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01

Pressure Reducing Valve Cla-Val Models 90-01

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب سایز فلنج:
سایز فلنج را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
22,035,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شیر فشارشکن آب مدل‌های 90-01 و 690-01 Cla-Val بدون توجه به تغییر نرخ جریان و/یا تغییر فشار ورودی، به‌طور خودکار فشار ورودی بالاتر را به فشار پایین‌تر پایین‌دستی کاهش می‌دهند. هر شیر یک رگولاتور دقیق و پایلوت است که قادر است فشار پایین دست را تا حد از پیش تعیین شده نگه دارد. هنگامی که فشار پایین دست از تنظیم فشار پایلوت کنترل بیشتر شود، شیر اصلی و شیر پایلوت به صورت قطره ای بسته می شوند. شیر فشارشکن  فلنچدار  از  2  الی8  اینچ موجود  میباشد

دیگر محصولات پیشنهادی

فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01

• کنترل فشار حساس و دقیق

 • تنظیم و نگهداری آسان

 • ویژگی بررسی اختیاری 

• دیافراگم بدون اصطکاک با پشتیبانی کامل 

• مطابق با دستور ملی کاهش سرب

فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01.pdf

فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01 Cla-Val مدل 90-01 به صورت خودکار فشار ورودی بالاتر را به پایین دست پایین‌تر کاهش می‌دهد فشار، صرف نظر از تغییر نرخ جریان و/یا تغییر ورودی فشار. این شیر یک رگولاتور دقیق و پایلوت است که قادر به انجام آن است نگه داشتن فشار پایین دست تا حدی از پیش تعیین شده چه زمانی فشار پایین دست از تنظیم فشار پایلوت کنترل بیشتر است، شیر اصلی و شیر پایلوت به صورت قطره ای محکم بسته می شوند. 

اگر یک ویژگی چک اضافه شود، و یک برگشت فشار رخ دهد، فشار پایین دست به داخل محفظه پوشش شیر اصلی وارد می شود، بستن شیر برای جلوگیری از برگشت جریان. برای صرفه جویی در فضا، Cla-Val Model 90-48 یا 90-99 with Integral Low را ببینید.

برنامه های کاربردی نمونه کاربردهای معمولی شامل ایستگاه دریچه کاهنده فشار است با استفاده از مدل 90-01 و مدل 90-01 به صورت موازی برای دسته بندی عریض محدوده نرخ جریان سوپاپ بزرگتر مدل 90-01 ملاقات می کند الزامات بارهای اوج و دستگیره های کوچکتر مدل 90-01 جریان های کم یک شیر کاهش فشار پایین دست نیز وجود دارد برای این نوع کاربرد توصیه می شود.

دریچه کاهش فشار Cla-Val مدل 90-01KO با ضد Cavitation Trim فشار بهینه در پایین دست را فراهم می کند کنترل در حین کاهش نویز و از بین بردن آسیب های مرتبط با کاویتاسیون برای تعیین اینکه آیا شیر a است یا خیر، به راهنمای کاویتاسیون مراجعه کنید نامزد KO Anti-Cavitation Trim. یک پایین دست شیر فشار شکن برای این نوع کاربرد توصیه می شود.

   www.118valve.com

1. قبل از نصب فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01، خطوط لوله باید از تمام تراشه ها شسته شود. مقیاس و مواد خارجی

 2. توصیه می شود شیرهای دروازه ای یا بلوکی روی آن نصب شوند هر دو سر شیر Hytrol 100-01 برای تسهیل جداسازی شیر نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

 3. فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01 را در خط با جریان از طریق شیر در جهت قرار دهید روی پلاک ورودی نشان داده شده است. (به بخش "جهت جریان" مراجعه کنید) نکته: شیر را می توان در حالت عمودی یا افقی نصب کرد.

 4. فضای کافی در اطراف شیر برای انجام تنظیمات و جداسازی قطعات بگذارید.

 5. شیرهای Hytrol CIa-VaI 100-01 با حداکثر کارایی زمانی که در لوله کشی افقی با پوشش بالا نصب شده است، اما در موقعیت های دیگر قابل قبول هستند. با توجه به اندازه و وزن کاور و داخلی اجزای شیرهای 8 اینچی و بزرگتر، نصب با روکش UP توصیه می شود. این باعث می شود که قطعات داخلی به راحتی برای دوره ای قابل دسترسی باشند بازرسی.

 6. در نصب این فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01  باید احتیاط کرد مطمئن شوید که عمل گالوانیکی و/یا الکترولیتی انجام نمی شود محل. استفاده صحیح از اتصالات دی الکتریک و واشر می باشد در تمام سیستم هایی که از فلزات غیر مشابه استفاده می کنند مورد نیاز است.

 7. اگر سیستم کنترل پایلوت بر روی 100-01 هایترول نصب شده باشد دریچه، مراقب باشید تا از آسیب جلوگیری کنید. اگر لازم باشد اتصالات یا قطعات را بردارید، مطمئن شوید که تمیز نگه داشته می شوند و دقیقاً همانطور که بودند جایگزین شدند.

 8. پس از نصب شیر و ابتدا تحت فشار قرار گرفتن سیستم، هوا را از محفظه پوشش و لوله سیستم خلبان خارج کنید با شل کردن اتصالات در تمام نقاط مرتفع. عملیات بستن محکم وقتی فشار

ابزارهای توصیه شده فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01

 1. سه گیج فشار با محدوده مناسب برای نصب در اتصالات ورودی، خروجی و پوشش Hytrol قرار داده شود.

 2. نشانگر موقعیت سوپاپ Cla-Val مدل X101. این فراهم می کند نشانه بصری موقعیت سوپاپ بدون جداسازی از دریچه

 3. موارد دیگر عبارتند از: ابزار دستی مناسب مانند پیچ گوشتی، آچارها و غیره گیره فک نرم (برنجی یا آلومینیومی)، 400 سنگ سنباده مرطوب یا خشک و آب برای تمیز کردن.

   www.118valve.com

سه چک فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01

شیر Hytrol 100-01 تنها یک قسمت متحرک دارد (دیافراگم و مونتاژ دیسک). بنابراین، تنها سه نوع مشکل عمده وجود دارد در نظر گرفته شود.

 اول: سوپاپ گیر کرده است - یعنی مجموعه دیافراگم آزاد نیست برای حرکت در یک ضربه کامل یا از باز به بسته یا معکوس برعکس 

دوم: سوپاپ آزاد است و به دلیل فرسوده بودن نمی تواند بسته شود دیافراگم بیرون

 سوم: دریچه نشتی دارد با وجود اینکه حرکت آن آزاد باشد و دیافراگم نشتی ندارد

  

احتیاط فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01 

هنگام انجام بررسی های عیب یابی باید مراقب باشید شیر Hytrol 100-01. این بررسی‌ها به شیر نیاز دارند به طور کامل باز شود این امر یا سرعت جریان بالایی را از طریق آن امکان پذیر می کند دریچه، یا فشار پایین دست به سرعت افزایش می یابد فشار ورودی در برخی موارد، این می تواند بسیار مضر باشد. جایی که این مورد است و هیچ شیر بلوکی در سیستم وجود ندارد حفاظت از لوله کشی پایین دست، باید متوجه شد که شیر را نمی توان تحت فشار سرویس کرد. مراحل باید باشد قبل از اقدام بیشتر برای اصلاح این وضعیت اقدام شود.


روش تست فشارشکن آب Cla-Val Models 90-01 پس از مونتاژ شیر چند تست ساده وجود دارد که می توان در این زمینه انجام داد مطمئن شوید که شیر Hytrol به درستی مونتاژ شده است. انجام دادن اینها قبل از نصب سیستم پایلوت و بازگشت شیر به سرویس. اینها مشابه سه تست عیب یابی هستند. 

1. مجموعه دیافراگم را از نظر آزادی حرکت بررسی کنید بعد از اینکه تمام فشار از شیر برداشته شد. CAUTlON را ببینید. ابزار ساخته شده را در سوراخ رزوه دار بالای ساقه سوپاپ قرار دهید و مجموعه دیافراگم را به صورت دستی بلند کنید. به هرگونه ناهمواری توجه کنید، چسبیدن یا گرفتن مجموعه دیافراگم باید حرکت کند یکنواخت در کل سکته مغزی سوپاپ. ابزار ساخته شده است از میله ای که در یک طرف آن رزوه می شود تا ساقه دریچه مناسب باشد (نمودار را ببینید در مرحله 4 از بخش «جداسازی») و دارای دسته نوار «T» است نوعی در طرف دیگر برای گرفتن آسان. علامت ها را روی این ابزار بالابر مونتاژ دیافراگم قرار دهید زمانی که دریچه بسته است و هنگامی که به صورت دستی باز است. فاصله بین دو علامت باید تقریبا ساقه باشد سفر در نمودار سفر ساقه نشان داده شده است. (به «آزادی حرکت» مراجعه کنید بخش را بررسی کنید.) اگر سکته مغزی متفاوت از آنچه نشان داده شده است، وجود دارد دلیل خوبی برای باور اینکه چیزی از نظر مکانیکی محدود کننده است سکته مغزی دریچه پوشش باید برداشته شود، انسداد قرار گرفته و حذف شده است.

با توجه به وزن مجموعه دیافراگم این روش است در شیرهای 8 اینچی و بزرگتر امکان پذیر نیست. روی این شیرها هم همینطور تعیین را می توان با معرفی دقیق یک کم انجام داد فشار کمتر از پنج psi) به بدنه شیر با پوشش تهویه شده احتیاط را ببینید. نگاه کردن به سوراخ مرکز پوشش را ببینید مونتاژ دیافراگم به راحتی و بدون تردید بلند می شود و سپس وقتی فشار برداشته شد به راحتی برمی گردد.

 2. برای بررسی دریچه برای بسته شدن قطره ای، یک خط باید باشد از ورودی به کاور متصل شده و فشار وارد می شود ورودی شیر اگر به درستی مونتاژ شود، شیر باید نگه دارد محکم با ده PSI در ورودی. نگاه کنید به "آب بندی محکم بخش را بررسی کنید.)

 3. با اتصال خط از ورودی به پوشش، آن را به طور کامل اعمال کنید فشار کاری به ورودی دور تا دور جلد را برای وجود هر کدام بررسی کنید نشت می کند. در صورت لزوم، مهره های پوشش را مجدداً ببندید تا از نشتی جلوگیری شود دیافراگم 4

. فشار را بردارید، سپس سیستم پایلوت و لوله را دوباره نصب کنید دقیقاً همانطور که قبل از حذف بود. هوا را از همه بالا بریزید نکته ها.

 5. مراحل زیر بخش "راه اندازی و تنظیم" را دنبال کنید راهنمای فنی برای بازگرداندن کامل شیر به سرویس

   www.118valve.com

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...