شیر پروانه ای پنوماتیک

شیر پروانهای با عملکرد باز و بسته بوسیله باد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب سایز:
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک شیر پروانه ای با الگوی ویفر فعال پنوماتیک با آستر EPDM و دارای تاییدیه  برای استفاده در آب آشامیدنی. با عملکرد پنوماتیک، فعال سازی به صورت تکی (چشمه بسته یا باز) یا دو عملکرد با طیف وسیعی از گزینه های مدولار قابل تنظیم برای فرآیند اتوماسیون شما، از جمله کلیدهای محدود، دریچه های برقی و پوزیشنرها است.

دیگر محصولات پیشنهادی

جزئیات شیر پروانه ای پنوماتیک 

دریچه پروانه ای با الگوی ویفری مورد تایید WRAS فعال پنوماتیک اقتصادی

یک شیر پروانه ای با الگوی ویفر فعال پنوماتیک با آستر EPDM و دارای تاییدیه WRAS برای استفاده در آب آشامیدنی. با عملکرد پنوماتیک، فعال سازی به صورت تکی (چشمه بسته یا باز) یا دو عملکرد با طیف وسیعی از گزینه های مدولار قابل تنظیم برای فرآیند اتوماسیون شما، از جمله کلیدهای محدود، دریچه های برقی و پوزیشنرها است.

علاوه بر این، رک و محرک چرخشی پنوماتیک ما با ضریب ایمنی 30 درصد داخلی، به فشار پایلوت 5.5 بار نیاز دارد و از رابط نامور برای شیر برقی و جعبه سوئیچ پیلوت بهره می‌برد.

ویژگی های کلیدی شیر پروانه ای پنوماتیک :


    بازگشت فنری یا محرک دوگانه
    الگوی ویفر
    برای قرار گرفتن بین فلنج های PN6/10/16، ANSI 150، Table D & E
    بدنه چدن داکتیل با روکش اپوکسی
    دیسک و شفت فولاد ضد زنگ
    آستر EPDM
    سایز: 2 تا 12 اینچ
    فشار: PN16
    دما: -10 تا 120 درجه سانتیگراد
    WRAS تایید شده (فقط 2 تا 12 اینچ)

دریچه‌های پروانه‌ای فعال پنوماتیک برای پاسخگویی به نیازهای مورد نیاز کنترل جریان فرآیند امروزی طراحی شده‌اند و به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سیستم خودکار شما، اطمینان کامل را ارائه می‌دهند. در طول ساخت، همه بسته‌های فعال شده به‌دقت بازرسی می‌شوند و قبل از ارسال، 100% کارخانه آزمایش می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...